Zamówienia
Informujemy, że od początku 2021 roku wszystkie postępowania o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto prowadzone są elektronicznie
z wykorzystaniem PLATFORMY eZAMAWIAJĄCY GMINA BOCHNIA
Platforma eZamawiający, jest podstawowym narzędziem, które umożliwi Państwu składanie ofert na drodze elektronicznej oraz pełna komunikację. Oznacza to, możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób elektroniczny, gwarantując zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub oneplace@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.
Wejście na platformę do zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy Pzp oraz wyłączonych z Pzp poprzez link:
https://bochnia-gmina.ezamawiajacy.pl
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy Bochnia |
---|---|
Data utworzenia: | 2014-12-23 |
Data publikacji: | 2014-12-23 |
Osoba sporządzająca dokument: | |
Osoba wprowadzająca dokument: | Anna Kuźnar |
Liczba odwiedzin: | 34321 |