Jesteś tutaj: Start / Zamówienia

Zamówienia

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

Informujemy, że od początku 2021 roku wszystkie postępowania o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto prowadzone są elektronicznie

z wykorzystaniem PLATFORMY eZAMAWIAJĄCY GMINA BOCHNIA

 

Platforma eZamawiający, jest podstawowym narzędziem, które umożliwi Państwu składanie ofert na drodze elektronicznej oraz pełna komunikację. Oznacza to, możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób elektroniczny, gwarantując zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

 

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub oneplace@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.

 

Wejście na platformę do zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy Pzp oraz wyłączonych z Pzp poprzez link:

 

https://bochnia-gmina.ezamawiajacy.pl